GonnaMakeIt

Spellista

Publicerad 2013-07-30 11:47:00 i Allmänt, Zumba,

Har efterfrågas och jag delar gärna med mig den. Charing is caring!
Låtarna jag använder just nu är… Ta-ta-ta-taaa!

Here it comes;

1.       Chris Brown – don´t wake me up

2.       50cent – in da club (merengue version)

3.       El Chacal- Cuando te bese, yo me enamore

4.       Olymta - Damelo

5.       Madinina Kuduro – No limit

6.       Marlon La bilirrubina

7.       Guajiros- Veo veo

8.       Verano Sollido

9.       Wisin & Yandel – Rumba

10.   Dady Yankee – Limbo

11.   LMFAO – Sexy and I know it

12.   Gustavo Lima – Balada Boa

13.   Ricky Martin - Pegate

 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

GonnaMakeIt!

C´est moi Namn: Nathaly Ålder: 30+ (OMG! Jag veeet) Gör: Gruppträningssintruktör på SATS (..och redovisning ekonom) Gillar: Dansa, lyfta tungt och choklad såklart! Bloggar om: Träning, hälsa och vardag. Kombinationen av min passion, min hobby, mitt liv och allt annat runtomkring. Kort om mig Är en dansare som gillar att lyfta tung men blev ekonom. Född i Chile, uppvuxen i Sverige och har en hel drös av kulturella mixer och språk. Tänker på spanska, uttrycker mig bäst på svenska och pratar chilensk rövaspråk med mamma. I min blogg är inte baserade på vetenskapliga artiklar eller empiriska undersökningar. Jag har utgått från LHS (Livets Hårda Skola) , både mina, mina vänners och folk runt omkring. Enyoj! http://valencia1.zumba.com/

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela